Monday 27 June 2011

Piaţa Libertăţii 20

10 comments:

vasile dorolti said...

....curat a "libertatii"

hjd said...

még szerencse, hogy a kutya nem tud olvasni, másképp már rég búskomorságba esett volna -:))telitalálat a kutyás-szorozathoz

f. l. said...

:)) Nagyon nagy!!

Feher Zsombor said...

Nagyon jó életkép!
Csak gratulálni tudok.
Tetszik a blog is. Üdv.

remus tiplea said...

fain mesaj

Szabó Szilárd said...

Már ahogyan nálunk értik a szabadságot.... Szabad ugatni a rács mögül, azt kutyába se veszi senki! :)

Unknown said...

Le az összes kalapokkal... nagyon jó meglátás

Fábián Gábor said...

Jól észrevetted a fekete humort. Ami szomorúbb, hogy tökéletes szociófotó!

Anonymous said...

Most idézek a Rolls Frakciótól:
"Szabad vagyok! mondta a majom a rácsnak, Én nem - mondta a rács. Engem majmok köré zártak." (olvasható, meghallgatható a neten)

És hogy ne csak underground legyen, hanem klasszikus is: "Eszméink között rabon ugrálunk, mint az üldözött majom, ki tépi ketrecének rácsát." (JA)

De miért beszél itt mindenki majomról? - kérdezem én...

És: a terek, utcák satöbbik átnevezése csak addig jelent valamit, amig meg nem szokjuk (ezt most én mondom), s akkor jön valaki, mondjuk a Képiró Mester, s azt mondja (ezt most ő): Szabadság tér, höhöhöööö...ide nézzetek...

hajdu tamás said...

multsam/ koszi :)